
Wszystkim klientom realizującym zakupy w ramach dotacji udzielamy pełnego wsparcia. Uzyskanie dofinansowania na zakup urządzeń wiąże się z obowiązkiem terminowego rozliczenia zakupów zgodnie z harmonogramem. Bardzo ważne jest również, aby dokumentacja zakupu zgodna była z umową dotacji.
Najlepszym wyjściem jest kontakt jeszcze w trakcie tworzenia specyfikacji zakupowej. Doradztwo techniczne naszej firmy umożliwi zakup najodpowiedniejszego sprzęty w odniesieniu do planowanych zastosowań.
Mamy długoletnie doświadczenie, zrealizowaliśmy setki zleceń w ramach dofinansowań Unijnych czy to z Urzędów Pracy czy z innych instytucji pozarządowych np. stowarzyszeń.
Przed zakupem zawsze zalecamy kontakt z naszym sklepem Internetowym
email: sklep@allweld.pl
telefon: 733 848 489
1) Przed otrzymaniem dotacji lub przed złożeniem wniosku
- kontakt telefoniczny bądź mailowy
- zakupowe doradztwo techniczne
- przygotowanie wstępnego zamówienia
- ustalenie planowanego terminu i formy płatności
- określenie czasu oraz formy wysyłki lub odbioru osobistego w Rzeszowie
2) Po złożeniu wniosku i po otrzymaniu dofinansowania
- kontakt telefoniczny bądź mailowy
- uściślenie specyfikacji zakupowej zgodnej z wytycznymi dotacji
- ustalenie planowanego terminu i formy płatności
- określenie czasu oraz formy wysyłki lub odbioru osobistego w Rzeszowie
Masz dowolne pytania skontaktuj się z naszym działem doradztwa i sprzedaży kontakt