Prostownik i Urządzenie Rozruchowe Bahco Booster Hybrydowy 12V - BBH12-1200





Opis
PROFESJONALNE URZĄDZENIE ROZRUCHOWE I PROSTOWNIK BAHCO BOOSTER HYBRYDOWY 12V - BBH12-1200
SPECYFIKACJA TECHNICZNA BOOSTERA:
- Wejście : 12 V DC 10 A, 5 V DC 2 A
- Temperatura robocza: -40°C do 65°C
- Prąd początkowy na zaciskach: 1200 A
- Czas ładowania z akumulatora (w zależności od stanu naładowania akumulatora pojazdu): 130 sekund
- Czas ładowania z gniazdka 12 V (w zależności od poziomu naładowania ultrakondensatorów): 4 minuty
- Czas ładowania z akumulatora litowego (w zależności od poziomu naładowania ultrakondensatorów): 5-6 minut
- Waga: 2.95 kg
Okoliczności/warunki podczas uruchamiania pojazdu zależą od różnych parametrów, np. stanu pojazdu, typu (benzynowy lub Diesla) i mocy silnika, obecności akumulatora w pojeździe, temperatury i częstotliwości użytkowania. Wszystkie te parametry mają wpływ na narzędzie do rozruchu pojazdu.
SPRAWDŹ CO ZYSKASZ WYBIERAJĄC BOOSTER BAHCO BBH12-1200
-
Urządzenie dzięki swojej uniwersalności nadaje się do rozruchu wszelkiego typu pojazdów zarówno benzynowych jak i silników Diesla z instalacją 12V (motocykle, samochody osobowe i dostawcze, ciągniki i maszyny rolnicze).
-
Wyposażony w rezerwową baterię litową, która dostarcza energię do kondensatorów w przypadku rozładowanego akumulatora.
- Żywotność ultrakondensatorów wyrażona w cyklach [ładowanie/rozładowanie] to ponad 1 000 000 cykli ładowania przed zauważalną utratą wydajności. Ultrakondensatory pozostają sprawne przez ponad 10 lat.
-
Oferuje 3 proste i szybkie sposoby ładowania ultrakondensatorów
Od rozładowanego akumulatora pojazdu do uruchomienia przez zaciski (60-120 sekund)
Od 12V DC przez kabel zapalniczki samochodowej (4-6 minut)
Z akumulatora litowego Back-Up (4-6 minut) - Tryb Override dla wzmocnienia, gdy w pojeździe nie ma zamontowanego akumulatora, lub gdy akumulator jest całkowicie rozładowany.
- Buster posiada tryb świecy żarowej - dzięki czemu możliwe będzie uruchomienie silnika Diesla nawet w bardzo niskich temperaturach.
- Grube kable rozruchowe z ergonomicznymi - izolowanymi klamrami zaciskowymi.
- Bardzo szybki czas działania - możliwość rozruchu nawet w 1-2 minuty dla rozładowanego akumulatora.
- Urządzenie jest wyjątkowo bezpieczne. Zastosowana tutaj technologia ultrakondensatorów jest jedną z głównych zalet w porównaniu z busterami opartymi na akumulatorach. Ultrakondensatory są zaprojektowane pod kątem pobierania i uwalniania dużego prądu elektrycznego w postaci natychmiastowo dostępnej mocy.
TRYB ŚWIECY ŻAROWEJ
W zimnych warunkach otoczenia świece żarowe w większości pojazdów z silnikami Diesla najpierw pobierają energię do rozgrzania komory silnika przed uruchomieniem silnika. Jest to wskazywane symbolem ŚWIECY ŻAROWEJ (GLOW) na desce rozdzielczej. Proces zajmuje około 4–6 sekund. W tym przypadku po pełnym naładowaniu i podłączeniu bustera hybrydowego BBH12-1200 Hybrid Booster podłączony do akumulatora pojazdu, naciśnij przycisk ON / OFF, a następnie przycisk GLOW i na końcu włącz zapłon. UWAGA: Przycisk GLOW (ŚWIECA ŻAROWA) jest nieaktywny w trybie „obejścia”.
ZAPASOWY ZESTAW AKUMULATORÓW LITOWYCH:
Buster hybrydowy BBH12-1200 Hybrid Booster jest wyposażony w zestaw akumulatorów litowych, który umożliwia ładowanie ultrakondensatorów, gdy akumulator pojazdu do doładowania nie ma wystarczającego poziomu energii do naładowania ultrakondensatorów.
Aby naładować akumulatory ultra-kondensatorów bustera hybrydowego BBH12-1200, przez 2 sekundy naciśnij przycisk ON / OFF po włączeniu urządzenia. Na wyświetlaczu cyfrowym pokazywana jest wartość ładowania ultra-kondensatora w następujący sposób:
Obciążenie ultra-kondensatora kończy się po osiągnięciu wartości 100.
Ładować zestaw akumulatorów przy użyciu ładowarki micro USB. Po podłączeniu ładowarki micro USB nacisnąć przycisk WŁ./WYŁ., aby rozpocząć ładowanie. Specyfikacja zestawu akumulatorów: 11,1 V, 2200 mAh.